دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جاذبه های دیدنی پکن، چین

جاذبه های دیدنی پکن، چین

راهنمای سفر به پکن

پکن ، پایتخت جمهوری خلق چین، نه تنها مرکز سیاسی کشور است، بلکه یک قلب فرهنگی، علمی و آموزشی و همچنین یک مرکز حمل و نقل کلیدی است. پکن بیش از 800 سال به عنوان پایتخت این کشور خدمت کرده است. این شهر دارای مکان های دیدنی تاریخی و زیبایی های دیدنی زیادی است.


پکن (北京)، شهری مملو از گردشگران از چین و سراسر جهان است. از سال 1989، بسیاری از چیزها تغییر کرده است و پکن در حال تبدیل شدن به یک منطقه بزرگ شهری با حدود 16 میلیون نفر در یک منطقه در حال گسترش است. محله های مسکونی قدیمی، هوتونگ ها، تقریباً به طور کامل با ساختمان های آپارتمانی و مراکز خرید جایگزین شده اند.


پکن یکی از مهم ترین شهرهای چین از نظر فرهنگی و سیاسی است. کاخ ممنوعه و میدان تیان‌آن‌من نمونه‌های خوبی هستند. اما در میان ساختمان‌های مرتفع و بزرگراه‌های 10 لاینی، نمونه‌های باشکوه دیگری از فرهنگ و مذهب پنهان شده‌اند، مانند معبد بهشت ​​و معبد بودای خفته. در نزدیکی شهر، جاذبه های تاریخی مهم دیگری مانند مقبره های مینگ و البته بزرگترین سازه روی زمین که تاکنون توسط انسان ها ساخته شده است، وجود دارد: دیوار بزرگ چین. 


دیوار بزرگ که شهرت جهانی دارد و واقعاً الهام‌بخش است. ساخت و ساز در مقیاس بزرگ از زمان تأسیس جمهوری خلق چین در سال 1949 تغییرات بزرگی را در پکن به ارمغان آورده است که جاذبه های جدید بیشتری را به شهر قدیمی مرموز اضافه می کند. شهر همچنین دارای ویژگی های خاص خود است. چهار گوش، هوتونگ، سه چرخه، گوشت گوسفند آب پز، هنر و صنایع دستی، اردک بریان و اپرای پکن وجود دارد.


اطلاعات پایه 

• نام چینی:北京

• مکان: شمال چین

• کد شماره گیری: (+86) 010

• کد پستی: 100000

• وب سایت دولت پکن : http://www.ebeijing.gov.cn/

• جاذبه های اصلی پکن: میدان تیان‌آن‌من، شهر ممنوعه، معبد بهشت، کاخ تابستانی، دیوار بزرگ بادالینگ/موتیانیو، مقبره‌های مینگ، و این شهر 39 درصد زمین مسطح و 61 درصد دیگر منطقه کاملاً کوهستانی است. پکن توسط کوه های یانشان در غرب، شمال و شرق احاطه شده است در حالی که دشت آبرفتی کوچک رودخانه یونگ دینگ در جنوب شرقی آن قرار دارد. پکن رو به دریای بوهای است و این منطقه خلیج پکن نیز نامیده می شود.


پکن به 14 منطقه اداری و 2 شهرستان تقسیم شده است، از جمله منطقه دونگ چنگ، منطقه شیچنگ، منطقه چائویانگ، منطقه هایدیان، منطقه چائویانگ، منطقه فنگتای، منطقه شیجینگشان، منطقه تونگ ژو، منطقه شونیی، منطقه چانگ پینگ، منطقه داکتوانگ ، ناحیه پینگگو، ناحیه هوایرو، شهرستان میون و شهرستان یانگ کینگ. نواحی مرکز شهر شامل مناطق Dongcheng، Xicheng، Xuanwu، Chaoyang، Haidian، Fengtai و سایر مناطق می باشد. جاده کمربندی دوم دیوارهای قدیمی شهر را دنبال می کند و جاده حلقه ششم شهرهای اقماری در حومه اطراف را به هم متصل می کند. با گسترش شهر، مناطق چائویانگ، هایدیان، فنگتای و شیجینگشان نیز به عنوان منطقه شهر در نظر گرفته می شوند.


Xicheng به معنای شهر غربی و Dongcheng به معنای شهر شرقی است. منطقه Xicheng مرکز منطقه شلوغ است. شهر ممنوعه، میدان تیان آن من، برج ناقوس، معبد بهشت ​​و دیگر جاذبه های معروف در محور مرکزی شهر در منطقه دونگ چنگ قرار دارند. منطقه شیچنگ سران حزب و مقامات ایالتی و همچنین دفاتر مالی، تجاری و سایر رویدادهای اقتصادی را در خود جای داده است.


ناحیه هایدیان در شمال غربی مرکز شهر واقع شده است. این منطقه دارای بسیاری از جاذبه های تاریخی و مناظر زیبای باغ سلطنتی است. بیش از صد باغ خصوصی در این منطقه وجود دارد، از جمله کاخ تابستانی معروف، پارک تپه‌های معطر - سرزمین مقدس برای لذت بردن از برگ‌های قرمز در پاییز. مرکز آموزش علمی و فرهنگی شهر نیز می باشد. دانشگاه‌های معروفی مانند دانشگاه پکن، دانشگاه تسینگ‌هوا، دانشگاه رنمین چین و سایر موسسات آموزش عالی در این منطقه قرار دارند.


منابع گردشگری نیز در این دو شهرستان بسیار غنی است. شهرستان یانکینگ دروازه شمال غربی پایتخت است. دیوار بزرگ Badaling با شهرت جهانی در این شهرستان قرار دارد. شهرستان Huairou خانه جاذبه‌های معروفی مانند معبد Hongluo، دیوار بزرگ Mutianyu و غیره است.


به دلیل توده های هوای سیبری که در سراسر فلات مغولستان به سمت جنوب حرکت میکنند. تابستان‌ ها به دلیل گرم و مرطوب بودن با بادهای موسمی از سمت جنوب شرقی گرم است که بیشتر بارندگی سالانه را برای پکن به ارمغان می‌آورد. بهار و پاییز طولانی دارد. ژانویه سردترین ماه و جولای گرمترین ماه است. زمستان معمولاً از اواخر اکتبر شروع می شود. ماه های تابستان، ژوئن تا آگوست، مرطوب و گرم با حدود 80 درصد بارندگی سالانه است.


• بهترین زمان برای بازدید از

بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر به پکن است، به خصوص در ماه های آوریل، می، سپتامبر و اکتبر.


♦ بهار (اسفند تا اردیبهشت): بهار دمای مناسبی دارد. و فصل گل است و زمان مناسبی برای فعالیت در فضای باز است. اما در بهار در پکن کمی خشک و باد می‌وزد و گاهی اوقات در آوریل طوفان شن نیز وجود دارد.

♦ پاییز (سپتامبر تا اکتبر) زمان مناسبی برای سفر به پکن است. اگرچه پاییز در این شهر بسیار کوتاه است، اما دمایی راحت با بارش باران و باد کمتر نسبت به فصل های دیگر دارد. مسافران می‌توانند از برگ‌های قرمز و برگ‌های زرد جینکو در Flagrant Hill و Diaoyutai که بهترین زمان برای عکاسان است، قدردانی کنند.

♦ زمستان (از نوامبر تا فوریه آینده): زمستان در پکن بسیار سرد است. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید، می توانید منظره زیبای پوشیده از برف سفید را ببینید. اسکی، مبارزه با گلوله برفی یا سایر فعالیت ها در دسترس هستند. به طور کلی، زمستان به عنوان فصل خارج از فصل گردشگران در پکن در نظر گرفته می شود. شما می توانید در طول سفر در طول دوره زمانی، به جز جشنواره بهار، نرخ هتل و قیمت تور را با تخفیف دریافت کنید. قیمت تور در طول جشنواره بهار بالا است، اما نمایشگاه های معابد فراوانی وجود دارد. بهترین زمان برای تجربه فضای جشنواره است.


• نکات لباس پوشیدن ♦ بهار (مارس تا مه): دما معتدل است، اما باد همراه با شن است. یک کت نازک کافی است. در صورت وقوع طوفان شن ماسک ضروری است. ♦ تابستان (ژوئن تا آگوست): 


دمای هوا در تابستان معمولا بالای 30 درجه است، با آفتاب شدید. محافظت در برابر آفتاب ضروری است، مانند عینک آفتابی، کلاه، چتر و ...

♦ پاییز (شهریور تا مهر): پاییز باد می‌آید. اختلاف دما کمی زیاد است. بنابراین یک پوشش ضخیم و همچنین ماسک صورت ضروری است

♦ زمستان (از نوامبر تا فوریه): کمترین دما در زمستان می تواند بین 5-10 درجه زیر صفر باشد. بنابراین مانتو یک الزام است. دختران باید چکمه های بلند بپوشند. علاوه بر این، زمستان در شمال چین بسیار خشک است، رژ لب و لوسیون باید تهیه شود.


گردشگری

به عنوان یکی از هفت پایتخت باستانی چین، پکن دارای مکان‌های میراث تاریخی بسیاری در همه جا است. در پکن شش مکان میراث جهانی وجود دارد که یکی از شهرهای برتر جهان است که بیشترین تعداد میراث جهانی را در جهان دارد. چشم انداز در پکن طیف گسترده ای را شامل می شود، از جمله مکان های دیدنی تاریخی، تجربه فرهنگی، منظره طبیعی، هنر، و غیره. تقریباً هر منطقه / شهرستان دارای جاذبه های برجسته است. منطقه ای در داخل جاده حلقه سوم در پکن متعلق به شهر قدیمی است، جایی که بیشتر چشم اندازهای فرهنگی و تاریخی را در خود جای داده است.


پکن از نظر منابع گردشگری غنی است و بیش از 200 جاذبه گردشگری به روی گردشگران باز می شود، از جمله شهر ممنوعه - بزرگترین کاخ سلطنتی در جهان، معبد بهشت، باغ سلطنتی بیهای، باغ کاخ سلطنتی تابستانی، و همچنین دیوار بزرگ Badaling. ، دیوار بزرگ Mutianyu، عمارت شاهزاده گونگ - بزرگترین حیاط جهان، و سایر جاذبه های معروف.


زندگی فرهنگی در پکن بسیار غنی است. انواع مختلفی از نمایش ها و نمایشگاه های بین المللی وجود دارد. ویژگی‌های محلی آداب و رسوم محلی نیز بسیار جالب است، تنقلات پکن، اپرای پکن، اجرای صحنه، آهنگ رپ پر جنب و جوش، کلوزون، غار عاج، کنده‌کاری و غیره. اپرای پکن به عنوان "ذات ملی" چین شناخته می‌شود. بیش از دویست سال لباس های زرق و برق دار، آهنگ های آواز زیبا و ماسک و آرایش شگفت انگیز، اپرای پکن را برای بازدیدکنندگان از سراسر جهان چشمگیر می کند. تئاتر بزرگ ملی معروف چین، تئاتر بزرگ Chang'an، تئاتر Huguang، Lao She Teahouse، تئاتر اپرای چین پکن، Mei Lanfang Grand Theater و Poly Grand Theater اغلب اجراهای سنتی اپرای پکن را ارائه می دهند. Houhai، خیابان Sanlitun Bar، Nanluoguxiang مکان خوبی برای لذت بردن از زندگی شبانه است. 


جاذبه های پکن

پکن به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای توریستی چین، مکان های دیدنی مختلفی برای بازدیدکنندگان دارد. مکان‌های میراث جهانی مانند دیوار بزرگ، شهر ممنوعه و کاخ تابستانی، معماری‌های مدرن مانند آشیانه پرندگان و مکعب آب، خانه بومی هوتونگ، مهم نیست که به کدام نوع جاذبه‌ها علاقه دارید، می‌توانید اوقات فراغت خود را سپری کنید. با از دست دادن خود در این شهر جذاب جاذبه های زیر برای مرجع شما معرفی می شوند.


شهر ممنوعه - که به عنوان موزه قصر نیز شناخته می‌شود، در دوران سلسله‌های مینگ و چینگ دربار امپراتوری قرار داشت. به عنوان بزرگترین و کامل ترین ساختمان های سازه چوبی باستانی موجود در جهان، یک شاهکار معماری باستانی است. باید در بالای لیست سفر پکن شما باشد. پیشنهاد می شود برای لذت بردن از ساختمان باشکوه اینجا دو تا سه ساعت وقت بگذارید.


♦ دیوار بزرگ- بخش‌های مختلفی از دیوار بزرگ برای بازدید بازدیدکنندگان وجود دارد، از جمله دیوار بزرگ Badaling، دیوار بزرگ Mutian، دیوار بزرگ Juyongguan، دیوار بزرگ Jinshanling، دیوار بزرگ Gubeikou، دیوار بزرگ Jiankou و غیره. Badaling و Mutian دو بخش صنوبر برای گردشگران هستند. .


♦ معبد بهشت ​​- نماد پکن، و توسط یک پارک شلوغ احاطه شده است که معمولاً مملو از انبوهی از مردم محلی (به‌ویژه بزرگ‌ترها) است که در حال نوشیدن چای، پرواز بادبادک، تمرین خطاطی یا تای‌چی یا تماشای جهان هستند. این بهترین مکان برای بررسی زندگی مردم محلی در اوقات فراغت است.

♦ میدان تیان آنمن ، قلب پکن، بزرگترین میدان مرکز شهر جهان است. زمین میدان تماما با سنگ گرانیت رنگ روشن مخصوص فرآوری سنگ فرش شده است. مراسم برافراشتن پرچم ملی در هر صبح و برافراشتن پرچم در هر زمان غروب خورشید، با شکوه ترین مراسم است. میدان تیان آنمن محل رویدادهای مهم سیاسی و تاریخی متعددی بود. این شاهد توسعه چین است. در حالی که در میدان تیان آنمن قدم می زنید، به چیدمان باشکوه، حرکت باشکوه، چشم انداز وسیع و عمیق نگاه می کنید، توسعه سریع چین را احساس خواهید کرد. میدان تیان آن من سرزمین مقدس در قلب مردم چین است و قلب چین بزرگ است.


♦ کاخ تابستانی – واقع در منطقه هایدیان، شمال غربی پکن، در 15 کیلومتری شهر پکن. این یکی از بزرگترین و بهترین باغهای امپراتوری موجود در چین و یکی از مقاصد گردشگری مشهور جهان است. دریاچه Kunming، Longevity Hill و Long Corridor مکان‌های برجسته‌ای برای دیدن در باغ قصر هستند. آب دریاچه Kunming شفاف با چشم انداز وسیع است. شما میتوانید گالری وسیع و کلاسیک از نقاشی های دیواری را در راهرو طولانی ببینید.


آکواریوم پکن

در مجموعه باغ وحش ، در مجاورت مرکز نمایشگاه پکن، افلاک‌نمای پکن و سالن بدنسازی پایتخت پکن واقع شده است. با وجود اینکه در باغ وحش پکن قرار دارد، بلیط ورودی به طور جداگانه از باغ وحش فروخته می شود. مساحت آن 120000 متر مربع است که مساحت آن 4.2 متر مربع است. این آکواریوم بزرگترین آکواریوم در آسیا و همچنین یکی از بزرگترین آکواریوم ها با پیشرفته ترین امکانات در جهان است.


این آکواریوم در سطح جهانی مجموعه عظیمی از موجودات دریایی عجیب و شگفت انگیز را ارائه می دهد. شما قادر خواهید بود ده ها هزار حیوان دریایی را در اشکال، رنگها و اندازه های مختلف ببینید . این مکان عالی برای تماشای حیوانات دریایی است، همچنین مکان خوبی برای آوردن کودکان به یادگیری دانش اقیانوس است. به جز حیوانات دریایی، چند نمایش نیز توسط دلفینها، شیرهای دریایی و دیگر حیوانات دریایی اجرا می شود که برای بچه ها جذاب خواهد بود.


آکواریوم عمدتاً به رنگ آبی و نارنجی تزئین شده است که نشان دهنده اقیانوس اسرارآمیز و وسیع و سرزندگی بی پایان زندگی دریایی است. طراحی داخلی آن نیز متمایز و بدیع است. بطور کلی، آکواریوم به 7 منطقه موضوعی تقسیم شده است که حیوانات دریایی مختلف را نشان می دهد. 


♦باغ وحش پکن

در حال حاضر، این باغ وحش بیش از 7000 موجود از 600 گونه مختلف از سراسر جهان را در خود جای داده است، از جمله پاندای غول پیکر، جرثقیل تاجدار قرمز و آهوی پر دیوید که همه منحصر به چین هستند و همچنین زرافه آفریقایی، کرگدن، شامپانزه و بز کوهی آفریقایی. ; گاو مشک آمریکای شمالی; گاو وحشی از اروپا; و فیل و گیبون از هند. سالن اقیانوس پکن در سال 1999 در باغ وحش به روی عموم باز شد. این سالن بزرگترین اقیانوس در چین است. علاوه بر طیف گسترده ای از گونه های ماهی، بازدیدکنندگان می توانند نمایش های اجرا شده توسط دلفین ها و شیرهای دریایی را تماشا کنند. تالار پانداهای غول پیکر محبوب ترین سایت در باغ وحش است. اگر زمانی برای بازدید از چنگدو - زادگاه پانداهای غول پیکر - ندارید، اما می خواهید شخصاً نگاهی به پانداها بیندازید، بازدید از تالار پانداهای غول پیکر در باغ وحش پکن انتخاب خوبی خواهد بود.


بازدیدکنندگان باغ‌وحش همچنین می‌توانند بسیاری از ساختمان‌های دوران سلسله چینگ را کشف کنند. مانند بسیاری از پارک های پکن، مناطقی از باغ وحش ظاهر متمایز باغ های کلاسیک چینی دارند. ساختمان های این باغ وحش بیش از 50000 متر مربع مساحت دارند که شامل سالن میمون ها، سالن پانداها، سالن شیر و ببر، سالن فیل ها و بسیاری دیگر می شود. در مجموع بیش از 30 سالن بزرگ وجود دارد.


عمارت شاهزاده گونگ

بزرگترین سیهیوان در جهان است که از سه گروه ساختمانی موازی در امتداد محور شرقی، میانی و غربی تشکیل شده است. باغ‌هایی در درونی‌ترین قسمت عمارت ساخته شده‌اند که با مناظری عجیب و غریب از یکدیگر متفاوت هستند. و هر قسمت شامل چندین ردیف سیهیوان یا "حیاط های محصور چهار طرفه است که دقیقاً مطابق با محورهای شمالی-جنوبی چیده شده اند. عمارت شاهزاده کونگ به عنوان اقامتگاه رسمی شاهزاده سلسله چینگ از نظر چیدمان منظم، از نظر فناوری و عالی است. تلاقی در ساختمان ها و تالارها به طور کامل نمایانگر سبک سلطنتی درخشندگی، ثروت و افتخار و جذابیت خصوصی ظرافت اما سادگی است.

این عمارت از دو قسمت اقامتگاه و باغ تشکیل شده است.محل اقامت در قسمت جلویی عمارت است. و باغچه های عقب.این عمارت نه تنها بزرگ است بلکه با بالاترین ضوابط ساخته شده است.بارزترین نشانه تعداد خانه ها و تزئینات دروازه خانه است.مساحتی بالغ بر 61120 متر مربع دارد که از این میزان است. مساحت این عمارت 32260 متر مربع و باغ ها 28860 متر مربع است.این عمارت از شمال به جنوب 330 متر و از شرق به غرب 180 متر عرض دارد.


استادیوم ملی پکن

استادیوم تماشایی آشیانه پرنده در پکن ، که به عنوان بهترین ورزشگاه جهان و مرکز گران ترین المپیک تاریخ شناخته می شود، مملو از نمادهای پنهان است.

در اساطیر چینی، خورشید با یک دایره و ماه با یک مربع نشان داده می شود که با شکل لانه پرنده و مرکز آبی مکعب آب در مقابل منعکس می شود، زمانی که مکان ها در شب روشن می شوند، قرمز برای آشیانه پرنده و آبی تقویت می شود. برای مکعب آب این فرم ها همچنین نمادهای چینی برای مردان و زنان را بازتاب می دهند و در دو طرف جاده محور شمال-جنوب ساخته شده اند که در یک خط مستقیم کامل به مدت سه مایل از پکن و در مرکز شهر ممنوعه می گذرد. استادیوم بزرگترین سازه فولادی جهان است. این طرح که از مطالعه سرامیک های چینی الهام گرفته شده بود، از تیرهای فولادی برای پنهان کردن تکیه گاه های سقف جمع شونده استفاده کرد. به ورزشگاه ظاهری شبیه "لانه پرنده" می دهد.


♦ هوتونگ – کلمه "hutong" از کلمه "hottog" به معنای "چاه" در مغولی گرفته شده است. روستاییان چاهی حفر کردند و در آنجا ساکن شدند.گذرگاهی که توسط خطوط سیهیوان (مجموعه ای با خانه های اطراف یک حیاط) که ساکنان قدیمی پکن در آن زندگی می کنند، تشکیل شده است. نام یک هوتونگ به منشأ، موقعیت یا تاریخچه آن دلالت دارد. در مسیرهای عمیق کاشیهای خاکستری است که خانواده ها بازی می کنند، سفر می کنند، کالا می خرند، شایعات می کنند و به هم متصل می شوند. چشمان پکنی ها، هوتونگ به معنای دوره ای از تاریخ، سبک زندگی صمیمانه و حتی "دایره المعارف پکن" است.


می توانید مکان های زیادی برای خرید و اقلام مختلف برای خرید به عنوان سوغاتی پیدا کنید. صدها مغازه قدیمی با قدمت صدها ساله وجود دارد. مناطق خرید اصلی شامل دایره تجاری Wangfujing، منطقه تجاری Xidan، خیابان Qianmen، خیابان Dashanlan و غیره است.


صنایع دستی پکن مظهر ماهیت فرآیند صنایع دستی چینی است. صنایع دستی کلاسیک پکن شامل کلوزون، یشم، لاک، گلدان های رنگ شده داخلی است. سایر صنایع دستی چینی شامل مجسمه خمیر، فانوس قصر، بادبادک، برش کاغذ و موارد دیگر، خوشنویسی، نقاشی سنتی چینی، مجسمه سازی و حکاکی مهر است. و غیره. آنها آیتم های کاملی به عنوان سوغاتی یا هدیه هستند.


حمل و نقل

پکن یکی از قطب های حمل و نقل در چین از نظر جاده، راه آهن و هوایی است. حمل و نقل بسیار مناسبی را برای ورود و خروج مسافران ارائه می دهد. رایج ترین راه برای رسیدن به پکن راه آهن یا هوایی است. 


 فرودگاه

دو فرودگاه در پکن وجود دارد. یکی فرودگاه پایتخت پکن (فرودگاه اصلی پکن) و دیگری فرودگاه نانیوان (فرودگاه نیمه نظامی) است.


فرودگاه پایتخت پکن

♦ آدرس: منطقه Shunyi

♦ تلفن: 010-96158

♦ وب سایت رسمی: www.bcia.com.cn

در منطقه Shunyi، شمال شرقی شهر پکن، حدود 30 کیلومتر دورتر از مرکز شهر واقع شده است. بیشترین ورود یا خروج پروازهای بین المللی و داخلی را در سرزمین اصلی چین دارد. بیشتر پروازها به جای فرودگاه نانیوان در فرودگاه بین المللی پایتخت پکن بلند و فرود می آیند. در این فرودگاه سه ترمینال وجود دارد که فاصله هر ترمینال کمی دور است. بنابراین قبل از ورود و خروج از فرودگاه، مسافران باید تأیید کنند که در صورت از دست دادن پرواز، در کدام ترمینال سوار یا پیاده می‌شوید. به منظور تسهیل در جابجایی مسافران بین ترمینال های مختلف، اتوبوس شاتل رایگان بین ترمینال های T1، T2، T3 وجود دارد.


فرودگاه نانیوان

♦ آدرس: منطقه فیتای

♦ تلفن: ۶۷۹۷۸۸۹۹-۰۱۰

فرودگاه نانیوان ۱۳ کیلومتر با میدان تیان‌آن‌من فاصله دارد. این شرکت اکنون تحت مالکیت و مدیریت ارتش است و پایگاه اصلی China United Airlines Limited (غیر نظامی) است.


 راه آهن

در حال حاضر چهار ایستگاه راه آهن مسافربری در پکن وجود دارد: ایستگاه راه آهن پکن، ایستگاه راه آهن غرب پکن، ایستگاه راه آهن جنوبی پکن، ایستگاه راه آهن شمال پکن.


ایستگاه راه آهن پکن

در مرکز شهر، تنها 2.5 کیلومتر از میدان تیان آن من واقع شده است. دارای قطارهایی است که به سمت بسیاری از شهرهای چین حرکت می کنند.

♦ آدرس: 31 Hutong Jia, Maojiawan, Dongcheng District, Beijing

♦ تلفن: 010-51019999

♦ نحوه رسیدن: از خط 2 مترو سوار شوید و در ایستگاه راه آهن پکن پیاده شوید قطارهای


ایستگاه راه آهن غرب پکن

از این ایستگاه به سمت شهرهای جنوب شرقی حرکت می کنند. ، شمال غربی.

♦ آدرس: 118 Lianhuachi Dong Road, Feitai District, Beijing

♦ تلفن: 010-63216253

♦ نحوه رسیدن: با خط 9 مترو در ایستگاه راه آهن غرب پکن پیاده شوید.


ایستگاه راه آهن جنوبی پکن ایستگاه راه

آهن جنوبی پکن مدرن ترین ایستگاه قطار است. شهر. بیشتر برای خروج و رسیدن راه آهن بین شهری پکن-تیانجین و راه آهن پرسرعت پکن- شانگهای استفاده می شود.

♦ آدرس: خیابان Yonganmen Wai, Feita District

♦ تلفن: 010-51836272

♦ نحوه رسیدن: از خط 4 مترو استفاده کنید و در ایستگاه راه آهن جنوبی پکن پیاده شوید


تیانیو قطارها از ایستگاه مسافران را به دیوار بزرگ Badaling، Kangxi Glassland و غیره می‌برند. بیش از 10 قطار از اینجا به Badaling حرکت می‌کنند که برای یک سفر یک ساعته طول می‌کشد. 

♦ آدرس: خیابان Xizhimen شمالی، منطقه Xicheng

♦ تلفن: 010-51866223

♦ نحوه دسترسی: سوار مترو خط 2 یا 4 شوید، در


 اتوبوس

ایستگاه Xizhimen پیاده شوید چند ایستگاه اتوبوس در مسافت طولانی در پکن وجود دارد، از جمله Bawangfen Long- ترمینال اتوبوس مسافتی، پایانه اتوبوس راه دور Lliuliqiao، پایانه اتوبوس راه دور دونگژیمن، پایانه اتوبوس راه دور سیهوی، پایانه اتوبوس راه دور یونگ‌دینگمن، پایانه اتوبوس راه دور دشنگمن، و غیره. می‌توانید نزدیک‌ترین را انتخاب کنید. سفر.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده