خرید از سراسر دنیا


» 10 کشور برتر با بهترین آب و هوا در سراسر سال

10 کشور برتر با بهترین آب و هوا در سراسر سال

سفر همیشه بخش مهمی از زندگی ما می شود، زیرا ما را با فرهنگ های دیگر و مردم کشورهای دیگر مرتبط می کند. همچنین فرصتی را برای یادگیری مکان ها، تاریخ و تجربه شگفتی های طبیعی و ساخته شده توسط انسان به ارمغان می آورد. در عین حال سفر نیز آگاهی شما را افزایش می دهد و به توسعه مهارت های جدید کمک می کند.

10 مکان با آب و هوای عالی و هزینه های کم زندگی

مکزیک. مانند هر کشوری، برخی از مناطق مکزیک زیباتر و امن تر از بقیه هستند. ...

پاناما فقط کمی جلوتر در جنوب پاناما است. ...

اکوادور اکوادور که در خط استوا قرار دارد، اگر واقعاً هوای گرم را می خواهید انتخاب برتر است.

کلمبیا ...

کاستاریکا. ...

مالزی. ...

اسپانیا. ...

نیکاراگوئه

بهترین آب و هوا چه نام دارد؟ ممکن است به ترجیحات شخصی ما بستگی داشته باشد. یافتن کشور هایی با بهترین آب و هوا کار آسانی نیست، زیرا هرکسی ایده های خود را در مورد آب و هوای مورد علاقه خود دارد. برخی از مردم هوای گرمتر را دوست دارند، در حالی که برخی دیگر ممکن است هوای سردتر را ترجیح دهند. ما ده کشور برتر را بررسی می کنیم که نسبتاً بهترین آب و هوا را در طول سال تجربه می کنند.

کشور پرتغال

غارهای زیبای پرتغال در منطقه آلگاروه.

یکی از گرم ترین کشورهای اروپا بیشتر در شبه جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا واقع شده است. نام رسمی پرتغال، جمهوری پرتغال، نشان دهنده دومین شهر بزرگ این کشور، پورتو است. این کشور قدیمی ترین کشور اروپا است. جای تعجب نیست که پرتغالی زبان رسمی پرتغال و موزامبیک، برزیل، پرینسیپ، کیپ ورد، آنگولا، گینه بیسائو، سائوتومه و گینه استوایی است.

درختان چوب پنبه بومی پرتغال هستند. کاربردهای مختلف پوست آنها 70 درصد از صادرات چوب پنبه جهان را تامین می کند و آن را به بزرگترین تولید کننده محصول چوب پنبه در جهان تبدیل می کند. پرتغال دارای طولانی ترین پل اروپا، پل واسکو داگاما است که در لیسبون با 10.5 مایل قرار دارد . لیسبون، پایتخت پرتغال، قدیمی ترین کتابفروشی جهان را دارد. علاوه بر این، پرتغال یکی از بهترین مکان های موج سواری در جهان است. پرتغال تقریباً 10.29 میلیون نفر جمعیت دارد.

هنرمندان ملی پرچم پرتغال را طراحی کردند. هر رنگ این پرچم نشان دهنده پیام های مهم است. رنگ سبز نشان دهنده امید به آینده است، در حالی که قرمز نشان دهنده خونریزی در طول نبردها است. اما سپر به معنای پیروزی در مسابقات ملت با مورهاست.

آب و هوای مدیترانه‌ای و استپی با زمستان‌های معتدل، تابستان‌های طولانی، و روزهای عمدتا آفتابی و بالاترین دمای میانگین بالای 71 درجه فارنهایت دارد. بیشتر گردشگران برای بهترین آب و هوا از پرتغال دیدن می‌کنند. اقیانوس اطلس عمدتاً بر این کشور تأثیر گذاشته است. آب و هوای مدیترانه ای و استپی با زمستان های معتدل، تابستان های طولانی، روزهای آفتابی و بالاترین درجه حرارت بالای 71 درجه فارنهایت دارد. 

بیشتر گردشگران برای داشتن بهترین آب و هوای پرتغال را انتخاب می کنند. اقیانوس اطلس بیشتر بر این کشور تأثیر گذاشته است. آب و هوای پرتغال معتدل است. در زمستان های Porto میزان بارش بسیار بیشتر از تابستان است. پرتغال آب و هوای متفاوتی را ارائه می دهد، اما رایج ترین آنها آب و هوای مدیترانه ای تابستانی، آب و هوای مدیترانه ای تابستان گرم، آب و هوای نیمه گرمسیری مرطوب و آب و هوای اقیانوسی است.

این کشور پویا، دوستانه و زیبا پر از شگفتی است. علاوه بر این، پرتغال دارای دهکده‌های زیبا، فرهنگ پر جنب و جوش، تاریخ غنی، غذاهای سنتی، ماسه‌های طلایی و غیره است. امسال، این کشور به رتبه برتر در رده آب و هوا، برنده شاخص سالانه جهانی بازنشستگی بین‌المللی زندگی در سال 2020 می‌رسد بنابراین می توانیم بفهمیم که چرا گردشگران به این کشور جذب می شوند. بنابراین، در لیست کشورهایی با بهترین آب و هوا قرار می گیرد.

نیوزلند

نمای کوئینزتاون از قله باب، نیوزلند.

نیوزلند یک کشور خیره کننده و باشکوه روی زمین است که در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده است که دارای دو خشکی اصلی، جزیره جنوبی و جزیره شمالی و سایر مناطق کوچکتر است. بزرگترین شهر آن اوکلند و پایتخت آن ولینگتون است. زبان های رسمی این کشور انگلیسی، زبان اشاره NZ و مائوری است که انگلیسی بیشترین استفاده را دارد.

این کشور طیف گسترده ای از مناظر دیدنی را ارائه می دهد و بیشتر به خاطر فرهنگ پویای مائوری، پارک های ملی خیره کننده، مسیرهای پیاده روی باورنکردنی، و اسکی و موج سواری در سطح جهانی شناخته شده است. حتی با اندازه کم خود، گردشگران را برای تجربه این ویژگی ها، تاریخ و فرهنگ فراوان جذب می کند. این کشور به دلیل خط ساحلی طولانی و جزایر دوردست، دارای منابع دریایی عظیمی است.

به دلیل انزوا، سرزمینی پر از گیاهان و موجودات عجیب و غریب را توسعه داده است. این مقصد عالی برای کسانی است که از آفتاب و برف لذت می برند. در تابستان های طولانی اقامتگاه های ساحلی فعال است و در ماه های زمستان برف را برای علاقه مندان به ورزش های زمستانی فراهم می کند. 

آلبرت هستینگز مارکهام پرچم نیوزلند را طراحی کرد . شکی نیست که آب و هوای این کشور بسیار متنوع است. حتی اگر آب و هوای نیوزلند در کمترین زمان ممکن تغییر کند، آب و هوای مطبوعی است. ساکنان کشور را گرم و گرمسیری در شمال توصیف کردند، زیرا به سمت جنوب خنک تر می شود و باد و باران می بارد.

قسمت جنوبی نیز به دلیل کوه های داخلی می تواند برفی و دمای پایین زیر صفر داشته باشد. ما می‌توانیم انتظار بارش باران در طول سال را داشته باشیم، اما به طور مساوی پخش شد و این کشور را به یکی از سبزترین کشورها تبدیل کرد. برف از اوایل ژوئن تا اوایل اکتبر رخ می دهد.

بارندگی معمولاً در زمستان بیشتر از تابستان است، اما در تمام طول سال، به جز در منتهی الیه جنوب، بسیار شایع است. بنابراین، نیوزلند بهترین آب و هوا و آب و هوای جهان را در هر منطقه ای که هستیم پیشنهاد می کند. بنابراین نیوزلند این حق را دارد که در فهرست کشورهایی که بهترین آب و هوا را در طول سال دارند قرار گیرد. 

مکزیک

طاق کابو سان لوکاس در غروب زرد رنگ، باخا کالیفرنیا سور، مکزیک.

مکزیک در بخش جنوبی آمریکای شمالی قرار دارد. بسیار بیشتر از آب و هوای دلپذیر را فراهم می کند. همچنین، این کشور بزرگترین تولید کننده نقره در جهان است. به طور کلی، این کشور نقطه داغ یکی از متنوع ترین سیستم های آب و هوایی جهان را به دلیل توپوگرافی متنوع مکزیک دارد. نقاشی یکی از قدیمی ترین هنرهای مکزیک است.

ایالات متحده مکزیک تقریباً 770000 مایل مربع را پوشش می دهد. این سیزدهمین کشور بزرگ جهان همچنین پرجمعیت ترین کشور اسپانیایی زبان جهان است. علاوه بر این، پایتخت آن مکزیکو سیتی است. آب و هوای این کشور دو بخش است. یک قسمت آن منطقه معتدل و قسمت دیگر استوایی است.

در طول ماه های زمستان، منطقه شمالی دمای خنک تری را در حدود 68 درجه فارنهایت تا 75 درجه فارنهایت فراهم می کند. اما آب و هوای مناطق جنوبی در تمام طول سال ثابت می ماند و بین 75 درجه فارنهایت تا 83 درجه فارنهایت متغیر است. همچنین، در شمال، تنوع بیشتری وجود دارد، تابستان‌ها گرم‌تر و زمستان‌ها سردتر است. این بدان معنا نیست که آب و هوای تمام مناطق جنوبی یا شمالی یکسان است. 

دما در شهرهایی مانند مریدا، کانکون، پلایا دل کارمن و تولوم بالا باقی می ماند. حدود 9 درجه بین ارتفاعات تابستانی و پایینی زمستان فقط دما را تغییر می دهد. برخی از بخش های مکزیک، به ویژه شمال، دارای آب و هوای خشک با بارش های پراکنده است.

به دلیل ارتفاع، ما می توانیم تفاوت دما را حتی در مناطق نسبتا نزدیک به هم ببینیم. در نواحی ساحلی، نسیم دل انگیز دریا، دما و رطوبت بالا را کاهش می دهد. سایر عوامل مکزیک که می توانند بازدیدکنندگان را جذب کنند عبارتند از: امنیت شغلی، آینده شغلی و صمیمیت مردم محلی.

این کشور همان آب و هوای عالی را دارد و جای تعجب نیست که این کشور را در فهرست کشورهایی با بهترین آب و هوا قرار دهیم. در واقع، مکزیک با این همه بازدیدکننده می‌تواند کاملاً شلوغ شود. آب و هوای آن مدت‌هاست که آن را به مکانی محبوب برای گردشگران تبدیل کرده است. بنابراین، مکزیک بهترین آب و هوا در طول سال را دارد.

آفریقای جنوبی

نمای هوایی از متنوع ترین و جذاب ترین کشور، آفریقای جنوبی.

نام رسمی آفریقای جنوبی جمهوری آفریقای جنوبی است که در انتهای جنوبی آفریقا قرار دارد. این کشور دارای سه شهر پایتخت است، مانند کیپ تاون، بلومفونتین و پرتوریا که به عنوان قوه مقننه، قضایی و اداری عمل می کنند. با این حال، تقریباً 471445 مایل مربع را پوشش می دهد. آب و هوای این کشور به این راحتی خلاصه نمی شود.

علاوه بر این، دارای 11 زبان رسمی است، از جمله انگلیسی، آفریکانس، ژوسا، زولو، سوتو شمالی، تسوانا، سوتو جنوبی، سونگا، سوازی، وندا، ندبله جنوبی. این شهرستان به عنوان محل زندگی طیف گسترده ای از حیوانات از جمله اسب آبی، پلنگ، زرافه و شیر.

بحرانی ترین مسئله آفریقای جنوبی حفاظت است. بسیاری از زیستگاه های طبیعی را به دلیل افزایش جمعیت و جنگل زدایی از دست داد. آفریقای جنوبی یکی از اعضای سازمان ملل است و فردریک براونل پرچم این کشور را طراحی کرده است. ژوهانسبورگ بیشترین جمعیت آفریقای جنوبی را داشت و همچنین بزرگترین شهر این کشور است. 

شرایط آب و هوایی از بیابان شدید و نیمه گرمسیری سرسبز در شمال غربی تا ساحل شرقی متغیر است. بیشتر این کشور روزهای گرم و آفتابی با شب های سرد دارد. علاوه بر این، زمستان در آفریقای جنوبی از ژوئن تا آگوست طول می کشد. منتهی الیه جنوب غربی دارای تابستان های گرم و خشک و زمستان های مرطوب مانند دریای مدیترانه است. این منطقه همچنین مقدار زیادی شراب در آفریقای جنوبی تولید می کند.

این منطقه را بیشتر به خاطر بادش می شناسند که تقریباً در تمام سال جریان ندارد و بارندگی در زمستان رخ می دهد. عوامل اصلی که بر شرایط آب و هوایی تأثیر می گذارند ارتفاع، توپوگرافی متنوع و اقیانوس های اطراف است. بارش معمولاً در تابستان اتفاق می افتد. همچنین این کشور دارای آب و هوای معتدل با روزهای آفتابی و خشک فراوان است.

بهترین محیط های با کیفیت بالا و در دسترس بودن فعالیت های اوقات فراغت را با آب و هوا و آب و هوای بسیار عالی ارائه می دهد. اگر به دنبال کشوری هستیم که برای مدت طولانی هوای آفتابی داشته باشد، این کشور را انتخاب کنید. ما می توانیم با چهار فصل مانند تابستان، پاییز، زمستان و بهار مواجه شویم.

می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در روزهای آفتابی ماه، از ماه می تا سپتامبر، آسمان صافی ببینیم و ممکن است در ماه‌های اکتبر تا آوریل بارش‌های کوتاه بعد از ظهر را تجربه کنیم. اما این زمان بهترین زمان برای تماشای پرندگان است و ماه های گرمتر از دسامبر تا فوریه است. در اینجا، آب و هوا در طول سال تغییر می کند، اما این چیزی است که این کشور را بسیار منحصر به فرد می کند. تمام این حق را دارد که در لیست کشورهایی با بهترین آب و هوا در طول سال قرار گیرد.

اسپانیا

رودخانه سینکا در کوهستان، آراگون، اسپانیا.

اسپانیا در جنوب غربی اروپا درست در شمال آفریقا واقع شده است. زبان رسمی و ملی آن اسپانیایی است و این کشور به طور رسمی به عنوان پادشاهی اسپانیا شناخته می شود. مادرید بزرگترین و همچنین پایتخت این کشور است. تقریباً 195365 مایل مربع را پوشش می دهد. بنابراین، این کشور به بزرگترین کشور اروپای جنوبی و دومین کشور بزرگ اروپای غربی تبدیل می شود.

آنتونیو والدز و بازان پرچم را طراحی کرد. مردم از آن به عنوان پرچم و پرچم مدنی استفاده می کردند. اگر ما به طور قطعی دنبال آفتاب باشیم، اسپانیا مزایای زیادی برای زندگی ارائه می دهد. همه ساکنان این منطقه زیبا عاشق آب و هوای مدیترانه ای اسپانیا بودند. فعالیت های اجتماعی و تفریحی مختلف، فرصت های عالی برای سفر، و زیرساخت های حمل و نقل قوی برای گردشگران و افراد محلی مناسب است.

اسپانیا سیزدهمین اقتصاد بزرگ جهان را دارد و در رتبه بندی شاخص کیفیت زندگی در رتبه بیست و چهارم قرار دارد. به دلیل وسعت این کشور، مناطق آب و هوایی متفاوتی از جمله منطقه آب و هوایی مطبوع مدیترانه ای با زمستان های معتدل و پرباران و تابستان های گرم و خشک، آب و هوای جنگلی معتدل مرطوب با زمستان های مرطوب و تابستان های خشک و آب و هوای دریایی با سرد و مرطوب وجود دارد. زمستان ها و تابستان های گرم و خشک.

به دلیل مناظر متنوع و عمدتاً از نواحی کوهستانی، اقلیم های مختلفی مانند آب و هوای مدیترانه ای، آب و هوای کویری، آب و هوای قاره ای، آب و هوای مرتفع کوهستانی، آب و هوای دریایی و حتی آب و هوای نیمه گرمسیری وجود دارد. بسیاری از مردم اسپانیا را کشوری آفتابی و گرم می دانند. با این حال، این همیشه در همه جا صدق نمی کند.  

هوای ماه تابستان حتی در داخل کشور آفتابی و گرم و سوزان است. با این حال، در ماه های زمستان، بخش های بزرگی از اسپانیا احساس سرما می کنند و زمستان را دوست دارند. اسپانیای مرکزی از آب و هوای قاره ای پیروی می کند که در آن زمستان سرد است و تابستان ها گرم و بدون بارندگی است.

با این حال، اسپانیا یک مقصد زمستانی محبوب است و آب و هوای دلپذیر در ساحل تعجب آور نیست. قناری ها و کوستا بلانکا مقصد زمستانی مناسبی هستند. علاوه بر آب و هوای لذت بخش، این کشور دوست داشتنی به خاطر سواحل زیبای وسیع و مناظر خیره کننده و فعالیت های فرهنگی خود مشهور است. بنابراین، این کشور یکی از کشورهایی است که بهترین آب و هوا را در طول سال دارد.

فرانسه

نمایی زیبا از شامونی مون بلان، فرانسه.

فرانسه تقریباً 248573 مایل مربع را پوشش می دهد. زبان رسمی و ملی فرانسه فرانسوی است. پایتخت و همچنین بزرگترین شهر این کشور پاریس است. فرانسه با نام رسمی جمهوری فرانسه. چندین  منطقه برون مرزی در  سراسر جهان دارد. لافایت و ژاک لوئیس دیوید پرچم آن را طراحی کردند و مردم از آن به عنوان پرچم ملی استفاده کردند.

ما به دلیل تابستان‌های بسیار معتدل و زمستان‌های یخی و برفی، رتبه پنجم را در میان ده کشور برتر با بهترین آب‌وهوا قرار دادیم. اما می توانیم این کشور را دارای آب و هوای معتدل و گرم در امتداد سواحل بدانیم. گاهی اوقات می توانیم در زمستان شاهد برف باشیم. این مهم ترین کشور اروپای غربی تنوع آب و هوایی را نشان می دهد زیرا با سه طرف خود همسایه است و دو کوه را در بر می گیرد. 

فرانسه به دلیل شکل هندسی آن به "شش ضلعی" نیز معروف است. بلندترین قله اروپا در رشته کوه های آلپ فرانسه. و بالاخره شعار ملی فرانسه آزادی، برابری و برادری است. همچنین دارای بهترین سیستم آموزشی است. 

این منطقه دارای مناطق مختلف آب و هوایی است، از جمله آب و هوای مدیترانه ای تابستان گرم، آب و هوای مدیترانه ای گرم تابستانی، آب و هوای نیمه گرمسیری مرطوب، آب و هوای اقیانوسی و آب و هوای دریایی تخریب شده. بقیه آب و هوای دریایی نیمه آلپ، آب و هوای قاره ای مدیترانه ای گرم تابستانی، آب و هوای قاره ای مدیترانه ای خنک تابستانی و آب و هوای قاره ای مرطوب تابستانی گرم است. علاوه بر این، ما می توانیم آب و هوای نیمه آلپ، آب و هوای آلپ تاندرا و آب و هوای کلاه یخی را در این کشور پیدا کنیم.

این ثروتمندترین کشور اروپاست. فرانسه از تابستان های معتدل و زمستان های سرد لذت می برد به جز در امتداد دریای مدیترانه که معمولاً می توانیم زمستان های معتدل و تابستان های گرم را تجربه کنیم. این کشور زیبا محبوب ترین مقصد گردشگری جهان است.

سالانه بیش از 83.7 میلیون نفر از این شهر بزرگ دیدن می کنند. همچنین می‌توانیم از موزه، خیابان‌ های باریک، پیشنهادات خرید، شهر قدیمی، فعالیت‌های ساحلی و مناظر جالب در سراسر کشور لذت ببریم. این شهر را به یکی از کشورهایی با بهترین آب و هوا در طول سال تبدیل می کند.

یونان

نمایی زیبا از جزیره سیمی، دودکانیز، یونان.

نام اصلی این کشور جمهوری یونان و همچنین هلاس است. یونانی منحصر به فرد است و آن را به زبان رسمی و ملی یونان تبدیل می کند. مردم پرچم یونان را برای استفاده به عنوان پرچم و پرچم ملی طراحی کردند. آتن، پایتخت این کشور، همچنین بزرگترین شهر آن است. یونان همیشه یکی از برترین مقاصد گردشگری اروپا را دارد و در جنوب شرقی اروپا واقع شده است. تقریباً در تمام طول سال بهترین آب و هوا را دارد. 

یونان یازدهمین خط ساحلی طولانی جهان را دارد که چندین جزیره در نزدیکی ساحل دارد. بیش از 80 درصد این کشور در مناطق کوهستانی قرار دارد. بیش از 2000 جزیره دارد. اما تنها 170 جزیره از این جزیره پرجمعیت هستند و بقیه خالی از سکنه هستند. با چنین هوای مطبوعی، مهاجران سابق می توانند از فعالیت های تفریحی مختلف در این یکی از آفتابی ترین کشورها لذت ببرند. 

موقعیت جغرافیایی آن تابستان های طولانی، خشک، گرم و زمستان های معتدل و مرطوب را حفظ می کند. تابستان ها به طور متوسط ​​حدود 250 روز در سال طول می کشد، آنها پر از آفتاب هستند و به ندرت می توانیم شاهد بارندگی باشیم. بارش برف هر ساله در مناطق کوهستانی و شمالی رخ می دهد. البته ما انتظار بارش برف در ارتفاعات بالاتر مانند کوه المپ را داشتیم. این آب و هوا در تمام نقاط ساحلی وجود دارد، اما زمستان‌ها در جزایر ملایم‌تر از سرزمین اصلی است. 

یونان بیشتر به خاطر تاریخ پویا خود شناخته شده است. جدا از آب و هوای عالی، می‌توانیم از سواحل آفتابی فوق‌العاده، مکان‌های فرهنگی بی‌شماری، مناظر خیره‌کننده و غذاهای لذیذ لذت ببریم. یونان بیشتر پنیر فتا، سنگ مرمر، اسفنج دریایی، و روغن زیتون و ماست را در سراسر جهان تولید می کند. یونان تنها کشور جهان است که هر ساله تعداد گردشگران آن دو برابر می شود.

مالت

نمای هوایی از روستای پاپی در مالت.

مالتا، یکی از کوچکترین کشورهای جهان، جزیره ای در دریای مدیترانه است. به دلیل آب و هوای گرم آن، یک مقصد گردشگری محبوب است. مالتا کشوری در اروپاست که احتمالا بهترین محیط برای زندگی است. در جنوب ایتالیا، شرق تونس، شمال لیبی قرار دارد. تابستان های گرم و خشک و زمستان های معتدل از ویژگی های این کشور بود.

ما می توانیم در طول سال هوای گرم را تجربه کنیم که در پاییز و بهار بارندگی های دلپذیری دارد. اما مردم انتظار رعد و برق را نیز در این دوره ها داشتند. همچنین تابستان های گرم و خشک و زمستان های گرم و آفتابی را حفظ می کند.

مالت رتبه سوم را در زیرشاخص تعادل کار و زندگی دارد. بنابراین، جای تعجب نیست که افراد سابق که در این کشور کار می کنند، وقت آزاد برای لذت بردن از آب و هوای عالی دارند. والتا، پایتخت مالتا، به عنوان اولین شهر برنامه ریزی شده اروپا و یکی از متمرکزترین مناطق تاریخی جهان شناخته می شود.

مالت بهشت ​​واکرها است. جمهوری مالت تقریباً 122 مایل مربع با جمعیت 475000 نفر را پوشش می دهد. این کشور جایگاه پنجم را در پرتراکم ترین کشور مستقل و جایگاه دهم را در کوچکترین کشور خود دارد.

مالتا زبان خود را دارد، مالتی، اما بیشتر مردم انگلیسی نیز صحبت می کنند. سواحل، ساحل شیب دار، تاریخ زیادی دارد. این کشور دارای سه جزیره مانند گوزو، کومینو و مالت است. بنابراین، اینجا داریم، جزیره کوچک زیبا منظره‌ای شگفت‌انگیز دارد تا همه را راضی کند. دریای اطراف مالت دلیل اصلی آب و هوا و آب و هوای آرام است.

ما حتی می توانیم در طول زمستان پنج تا شش ساعت آفتاب داشته باشیم. گردشگران می توانند بدون ترس از باران از این جزایر آفتابی دیدن کنند. بنابراین، مالت نیز در کشورهایی با بهترین آب و هوا در طول سال ثبت نام کرد.

قبرس

ساحل خلیج کونوس در پارک ملی کیپ گرکو، قبرس.

قبرس یک کشور جزیره ای نیمه گرمسیری در شرق دریای مدیترانه است. این کشور یکی از گرم ترین آب و هوای اروپا را دارد که به انواع آب و هوایی مانند مدیترانه ای و نیمه خشک تعلق دارد. تابستان های طولانی، گرم و خشک، اما زمستان های کمی مرطوب و معتدل را فراهم می کند. قبرس یکی از کشورهایی است که در تمام طول سال بهترین آب و هوا را از نظر دمای گرم و بدون افراط دارد. باران عمدتاً در زمستان رخ می دهد.

این سومین جزیره بزرگ مدیترانه و سومین جزیره پرجمعیت، مساحتی معادل 3572 مایل مربع را پوشش می دهد. زبان رسمی قبرس یونانی و ترکی است. آب و هوا و آب و هوای قبرس به همان اندازه گرمسیری و معتدل است. همچنین بلندترین قله این کشور کوه المپوس با ارتفاع 6402 فوت از سطح دریا است.

هر سال، قبرس به طور متوسط ​​40 روز بارندگی دارد و بیشتر به دلیل آفتابی بودنش شناخته شده است! بیش از 1.1 میلیون نفر جمعیت دارد. پایتخت و بزرگترین شهر آن نیکوزیا است. واحد پول رسمی این کشور یورو (یورو) است. علاوه بر این، مردم هر سال روز استقلال را در اول اکتبر جشن می گیرند و جمهوری قبرس را به دو بخش جنوبی و شمالی تقسیم می کنند.

مردم بخش جنوبی کشور را «جمهوری مستقل قبرس» یا «قبرس یونانی» می‌نامند، در حالی که بخش شمالی آن را «جمهوری ترک قبرس شمالی» می‌نامند. عصمت گینی این پرچم را طراحی کرده است. ما می توانیم برخی از قدیمی ترین چاه های آب جهان را در قبرس پیدا کنیم. قبرس به دلیل نرخ پایین جرم و جنایت، امن ترین مکان در جهان است. بنابراین، قبرس یکی از کشورهایی است که بهترین آب و هوا در طول سال دارد.

کاستاریکا

نمای هوایی خیره کننده از کاستاریکا در دریای کارائیب در پورتو ویجو.

کاستاریکا کشور کوچک آمریکای مرکزی با 19714 مایل مربع مساحت است و متعلق به آب و هوای گرمسیری در تمام طول سال است که به طور رسمی به عنوان جمهوری کاستاریکا شناخته می شود. جمعیت این کشور تقریباً 5 میلیون نفر است. این کشور از جنوب شرقی با پاناما، از شمال شرقی با دریای کارائیب، از جنوب غربی با اقیانوس آرام، از شمال با نیکاراگوئه و از جنوب با جزیره کوکوس با اکوادور همسایه است.

اسپانیایی زبان رسمی کاستاریکا است و این کشور را به هفت استان مانند سن خوزه، آلاخوئلا، لیمون، هردیا، کارتاگو، گواناکاست، پونتارناس تقسیم می‌کند. بزرگترین شهر، سن خوزه، به عنوان پایتخت این کشور عمل می کند. اگرچه گونه هایی مانند گیاهان و جانوران کشور را خانه خود می نامند، مرغ مگس خوار در تنوع گونه ای خود برجسته هستند.

دره مرکزی در کاستاریکا با رطوبت متعادل و دمای متوسط ​​حدود 70 درجه فارنهایت دلپذیرترین آب و هوا را دارد که این کشور را به یکی از کشورهایی با بهترین آب و هوا در طول سال تبدیل می کند.

تابستان یا فصل خشک از دسامبر تا آوریل شروع می شود، در حالی که فصل زمستان یا فصل بارانی از می تا نوامبر است. فصل تابستان بهترین زمان برای بازدید است. کاستاریکا یک مقصد عالی برای تعطیلات در هر زمان است. علاوه بر این، سواحل نفیس، آتشفشان های بزرگ و تنوع زیستی منحصر به فرد آن نقش مهمی در گردشگری دارد.

نماد ملی کاستاریکا yiguirro نام دارد و یک کبوتر سفالی رنگ را نشان می دهد. گل ملی کاستاریکا ارکیده است. Pacifica Fernandez این پرچم را طراحی کرد که به عنوان پرچم رسمی استفاده می شود و شامل کت بازوهای کاستاریکا است. به دلیل نزدیکی کاستاریکا به خط استوا، خورشید هر روز به طور همزمان طلوع و غروب می کند. زیبایی طبیعی و تنوع حیات وحش این کشور نقش بسزایی در گردشگری دارد. بنابراین گردشگری می تواند درآمد ارزی بیشتری در کشور داشته باشد.

 مردم محلی صمیمی، کیفیت بهتر زندگی، تمرکز بر شغل و تشنگی برای ماجراجویی از دیگر دلایلی است که باعث می‌شود مهاجران سابق تصمیم بگیرند به این بهشت ​​گرمسیری نقل مکان کنند. بنابراین، بدون شک کاستاریکا یکی از کشورهایی است که بهترین آب و هوا را در طول سال دارد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده